مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:402020-03-31اجتماعي

تشدید محدودیت رفت و آمد در صومعه سرا تا 15 فروردین


فرماندار صومعه سرا از تشدید محدودیت های ترافیکی در شهرستان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: همه ورودی های سه شهر صومعه سرا، - ایسنا/گیلان فرماندار صومعه سرا از تشدید محدودیت های ترافیکی در شهرستان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: همه ورودی های سه شهر صومعه سرا، تولم شهر و گوراب زرمیخ و 20 روستای گردشگری شهرستان تا 15 فروردین مسدود است.

سیدجلال سیدمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی در شهرستان صومعه سرا در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از صبح امروز تشدید می شود، اظهار کرد: همه ورودی های سه شهر صومعه سرا، تولم شهر و گوراب زرمیخ و 20 روستای گردشگری شهرستان صومعه سرا تا پایان روز 15 فروردین مسدود و رفت و آمد در آن ممنوع است.

وی افزود: این تصمیم در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به منظور کنترل و پیشگری از شیوع ویروس کرونا توسط اعضای شورای تامین شهرستان اتخاذ شده است.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد: طبق مصوبه شورای تامین شهرستان رفت و آمد و حضور مسافران و غیر بومیان در سطح شهرستان صومعه سرا ممنوع است و لذا مردم با احترام به این تصمیم محدودیت های اعلام شده را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت رفت و آمد در صومعه سرا تا 15 فروردین

تشدید محدودیت رفت و آمد در صومعه سرا تا 15 فروردین